بهترین فایل ها

در این وبلاگ بهترین محصولات را به نمایش گذاشته ایم تا شما فرصت خود را از دست ندهید.

بهترین فایل ها

در این وبلاگ بهترین محصولات را به نمایش گذاشته ایم تا شما فرصت خود را از دست ندهید.

شبیه سازی حرکت اسب در صفحه شطرنج با cpp


یکی از جالب ترین مساله هایی که در برنامه نویسی Cpp مطرح میشه مساله Knight-tour است که در آن مهره اسب شطرنج باید حرکت خود را از یک نقطه درون صفحه شطرنج شروع کرده با گذشتن از تمام خانه ها فقط و فقط یک بار 64 خانه را طی کند.
در ابتدا ، برنامه حل مسأله - مختصات های درست – را محاسبه کرده و نمایش می دهد و سپس اختیار انتخاب مختصات شروع حرکت را به کاربر می دهد.
تنها در صورتی تمام خانه ها پیموده می شود که حرکت از نقاط خاصی شروع شود و این نقاط همان مختصاتی است که برنامه در ابتدا نشان میدهد.
این ...
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.